nedelja, 15. marec 2015

Križev pot

V postnem času večkrat premišljujemo pot, ki jo je Jezus prehodil pred smrtjo na križu in vstajenjem, to je pot na Kalvarijo.

Tudi v Št. Petru imamo vsako leto križev pot, ki ga s pomočjo mentorjev oblikujejo mladi, tako iz naše šole, kot tudi iz župnije, okolice. Zbralo se nas je lepo število v kapeli pri sestrah, nato pa smo šli na pot od postaje do postaje, ki so vodile skozi vas do cerkve sv. Jedrt na bližnjem gozdičku. S. Katja jih je z učenci in pomočjo drugih skrbno pripravila in oblikovala, tako da si še vedno lahko vzamemo čas in prehodimo to pot od postaje do postaje in zraven premišljujemo. Na vsaki postaji smo zapeli pesem, župnik Jurij je  povedal nekaj misli ob križu, nato pa je posamezna skupina sama dodala še kratko razmišljanje ob postaji. Naša zadnja postaja je bila v cerkvi in je predstavljala postajo vstajenja. Zunaj pa nas je pričakal čaj in kruh.

Še nekaj vtisov:


Križev pot se je začel v kapeli pri setrah. Od tam smo se z baklami odpravili na pot za križem do cerkvice. Ob poti smo podoživljali dogodke križevega pota.
Križev pot je bil zelo slikovit in zanimiv, ker je vseboval naša mnjenja in sodelovanje.
Urška

Bilo mi je všeč. Nisem si mislila, da bo zanimivo. A je bilo. Na koncu smo dobili še čaj in kruh. Zdi se mi, da nisem edina, ki je uživala.
Kristina

Man konnte für eine kurze Zeit für sich Ruhe finden.
Es war wunderschön, dass wir als kleine Gemeinschaft die dunkelsten Räume hell erleuchten ließen.
Es war wirklich schön. Das Zusammensein hat jedem gefallen.
Sabrina

Bil je lep večerni sprehod ob baklah in molitvi.
Na vsaki postaji je duhovnik povedal nekaj svojih besed o temi.
Ko pa so se bakle ugasnile, smo pot nadaljevali v gozdno tišino. Na vrhu pa smo se okrepčali s čajem in kruhom ter se nato podali nazaj v dolino.
Sanda, Jana

Bilo mi je všeč, saj je bila že tema in da smo najprej svetili z baklami.
S strani sodelujočih je bilo dobro pripravljeno. Vsak je imel čas za razmislek.

Celoten dogodek sem si predstavljala drugače, a mi je bilo všeč. Bilo je dokaj kratko in sproščeno. Najbolj so mi bile všeč sveče in konec v cerkvici.

Križev pot se mi je zdel zanimiv.
Všeč mi je bil dodatek s svečami.
Pogostitev je bila okusna in osvežujoča.

Bilo je lepo.

Včeraj je bilo zelo dobro, saj smo se z baklami odpravili do cerkve na hribčku. Všeč mi je bilo tudi to, da smo se na koncu lahko okrepčali s čajem in hlebčki kruha. Bilo je preveč mrzlo.
Anja

Križev pot mi je bil zelo všeč. Bil je odličen in zanimiv.













Ni komentarjev:

Objavite komentar