torek, 14. april 2015

Ob koncu dneva

V tvojih rokah (Anselm Grün)

 

Dobri Oče,
če pogledam nazaj na današnji dan,
vidim, da je bil precej pester.
Doživela sem uspeh,
ko sem končno našla pogum,
da sem se nekomu približala
in ga nagovorila.
To je bilo priznanje mojega prijateljstva
in izkušnja ljubezni, ki me osrečuje.

Toda doživela sem tudi jezo ob delu (šoli, učenju ...),
ki mi sploh ne odgovarja.
Doživela sem kritiko svojih staršev,
ki od mene pričakujejo nekaj,
česar jim ne morem dati.
In doživela sem razočaranje nad seboj,
saj sem storila nekaj,
česar v resnici sploh nisem želela.

Vzemi ta dan takšen, kot je bil,
z dobrim in obremenjujočim.
Predajam ti ga in ti ga zaupam.
Ne bom si več z njim belila glave.
Hvaležno izpuščam vse, kar je bilo dobro.
In z zaupanjem ti izročam, kar me še jezi.
Vse polagam v tvoje roke,
da počiva v tebi in da lahko tudi sama mirno zaspim v tvojem naročju.



Ni komentarjev:

Objavite komentar