ponedeljek, 30. junij 2014

Barve

Radi imamo barve ... 
Radi z njimi delamo, pa četudi je včasih "bodypanting" ... 
... ker nas barve oživljajo, dajejo nov pomen in vstopajo v naša življenja z močnim nabojem, z močno simboliko. Brez barv preprosto ne gre.










Fletna pesem Judite Kavčnik s klikom na povezavo, lahko pa se jo tudi načiš zaigrat.

G             h

Moj svet. Tvoj svet.
C                       D
Dva različna planeta sta.
Moj svet. Tvoj svet.
Velika je razdalja.
Moj svet. Tvoj svet.
Malo imava skupnega.
Moj svet. Tvoj svet.
Le isto sonce se nama smehlja.

G                    
Jaz sem žalost, ti veselje
h              D
Modra, rumena.
Jaz veselje, ti si žalost.
Rdeča, zelena.
Govoriš, poslušam te.
Oranžna, siva.
Tebe zanima, meni je dolgčas.
Barva ni enaka.
Moj svet. Tvoj svet ...

Mene trga, tebe veže.
Rdeča, zelena.
Ti bi zemljo, jaz nebo.
Rjava, modra.
Ti bi plesal, jaz s teboj ne.
Oranžna, siva.
Tebi zabavo, meni tišino.
Barva ni enaka.
Moj svet. Tvoj svet...

Jaz bi pogovor, ti klepetaš.
Modra, rumena.
Jaz se šalim, ti si resen.
Rdeča, zelena.
Ti bi se ljubil, jaz bi le objem.
Črna, bela.
Jaz vem odgovor, ti ne sprašuješ.
Barva ni enaka.

Moj svet. Tvoj svet...
... le istega imava Boga ...
Morda postane...
... moj svet tvoj svet,
tvoj svet moj svet,
moj svet tvoj svet,
tvoj svet moj svet...
Nad nama vzhaja mavrica

Ni komentarjev:

Objavite komentar