torek, 12. avgust 2014

Bum, počitnice =)

Drugi letnik zaključen ... Bum, počitnice =)
No, za nekatere počitnice za druge pa delo, delo in še enkrat delo. No, saj nam ni tako slabo, še posebej v Veldnu je zelo zanimivo.
Prvič delam v tujini, kar daleč stran od družine in za povrh vsega sem še čisto sama. Ni lahko oditi za en mesec od doma v drugo državo in tam delati in to med počitnicami. Na srečo sem se zelo hitro privadila, hitro sem dobila nove prijatelje in delo je ravno pravšnje zame. Moj urnik oz. delavnik ni tako natrpan tako, da lahko veliko raziskujem in se s kolesom vozim po Veldnu in okolici.
Dobila sem že kar nekaj zelooooo prijetnih obiskov in tako mi ni nikoli dolgčas. Prednost, da si sam je pa tudi v tem, da lahko veliko gradiš na sebi, imaš čas za premišljevanje in postaneš samostojen. Pomivanje posode mi ni več tako odveč kot včasih, nemški jezik pa mi je tako prirastel k srcu, da se kdaj zgodi da že sama pri sebi premišljujem kar v nemščini.
Danes pa sem sprejela krasno presenečenje, obiskkkkk sestre uršeeeeee =) Kljub kratkemu času sva predebatirali ogromno, obiskali Tino, ki je ni bilo in jo kasneje čisto po naključju srečali na cesti, odšli na sladoled, dobili kazen za parkiranje, pozabili, da sva v Avstriji in skupaj preživeli odličen popoldan.

Freund sind wie Sterne,
du kannst sie nicht immer sehen,
aber sie sind immer da!

Jerneja =)








Ni komentarjev:

Objavite komentar