četrtek, 9. januar 2014

O problemih, o ljubezni pišem

o problemih, o ljubezni pišem zraven vedno soze brišem, vse, kar čutim, ti napisala, vse ti dala, da ti nič ne pomenim, tudi to sem spoznala, lahko si je želet sam veš, da usega ne moreš imet, zato v svoj svet zapiram se spet, v prazno gledam, vsega se zavedam, le kaj narobe sem storila, da nikoli te nisem dobila, mojo bitko s tabo le končno sem zgubila, to leto kmalu se bo izteklo, srce še vedno me bo peklo, novo leto se obeta, še vedno sem napet, vse tako drago me je stalo le kdaj vse se bo končalo, sam kovač si svoje sreče, vsak tako ti reče, nihče pa ne ve v katero smer ta prava pot teče, počutim se kot prazna vreča, moja duša kričeča - kliče na pomoč, ko vsakič zgubim se v temačno noč, in ne najdem več izhoda, bojim se luči, zatiskam si oči za to življenje sama nimam dovolj moči. Zato kolega sprašujem, da viski mi natoči, ker morda problem v meni tiči.

nema tu ljubavi u ovom životu bar zamene to je samo priča za laku noč u ovom svetu niko nikog ne voli to je samo sve iz kosti do nečeg do para do uspjeha do seksa i tako dalje mislim ima naroda da nađu se dvoje da se stvarno vole al to moraš bit sretan rođen al ja to nisam neki so došli na svjet da nađu pravu ljubav neki da spasavaju ljude neki da izmisle tehnilogiju da bude lakše a onda sam tu ja zašto sam ja na ovom svjetu to sam se milijon puta pitala i eto nasla sam odgovor sve najgore stvari dese se meni i bog ja meni dao nalogu da vidi kolko još problema treba normalan čovjek da izdrži, da si ne uzme život eto i tako to pokušala sam eto al ja nemam nikakvog spasa ništa neče da me spasi ni smrt zašto zato živim za one par ljudi koji bi bili nesmrtni zbog mene i posto znam sama kako je biti srečan kad te neko ostavi ili ode ili te vevoli al posto ja njiha volim i eto samo da budu oni srečni ja živim al moja nesreča ona če proči ... valjda če

vsak dan sama uprašam se zakaj on me nemara neda se mi brt vaša stanja, komentirat kr ena dejanja kakšna so to vprašanja - zakaj mu dala, zakaj te treta je ostala sama, zakva je gun brez plače folk neda se mi poslušat vaše trače ... mal folka ve res kdo sem zato ne sodi, raj to kr si, bodi, ne glumi ne nosi maske, kmau vidu boš praske, sam čez čas ti bo jasn, kdo za tvojmu hrbtu je bil najbolj glasen!

Selma

Ni komentarjev:

Objavite komentar