petek, 20. december 2013

Božični dogodek skozi oči oseb

Ni se tako enostavno vživeti v drugo osebo. S 3. letnikom smo se skušali vživeti v osebe, ki so bile priče Jezusovega rojstva. 



Moja draga žena Marija in jaz sva bila na poti. Marija se je že veselila najinega otroka. Zelo srečen sem, da imam lahko takšno ženo, a nihče nima prostora za naju. Marija je potrpežljiva, a čutim njeno trpljenje in strah me je, ker bi rada nekje samo prespala. Kmet je imel hlev, ki nama ga je dal za prenočišče. Zelo sem mu hvaležen. Rodila je najinega sina Jezusa.
Tako srečen sem! Ne morem opisati ... Kako lepo je tu z Marijo in Jezusom!
Jožef



V nepričakovanem večeru se je zaslišalo ropotanje in hrup.
Z mojo čredo ovc sem mirno spala in zbudil nas je moški, ki je nosil nosečo žensko. Iskal je mehak prostor, da bi lahko odložil ženo. Porodila je dečka na slami in me ovce smo mirno sledile temu, kar se je zgodilo. Prikazala se je svetloba in osvetljila našo štalico. Stopila sem bliže, da bi videla dečka. Bil je čudovit. Izžareval je popolno ljubezen.
Dobili smo obiske različnih ljudi. Nekateri so nosili smešne plašče in klobuke.
Bil je poseben večer in preden smo zaspale, so vsi ljudje, tudi Marija, Jožef in Jezus iskali našo bližino, se stisnili k nam, da bi jih celo noč greli.
ovca



Mislim, da mi pridete dva človeka v gostilno, prosit za prenočišče. Vse lepo in prav, saj sta se prišla popisat, ampak ... Še vedno ne morem verjeti. Njegova zaročenka je noseča in ona dva sta 100% prepričana, da je zanosila od Svetega Duha, verjame pa ji mož zato, ker mu je sam Duh to povedal. In ona dva še resno mislita, da jima bom pustil prespati. Pa če pokupita vse, kar imam v gostilni, nimata pogojev. Koga poskušata "nategnit"(oprostite izrazu)? In potem gresta v neko štalo in ona položi otroka v jasli, nanju pa sveti svetloba iz neba in spet so vsi prepričani, da je to ne vem kakšno božje znamenje? "Čudežnega otroka" pridejo gledat tudi pastirji in sveti trije kralji, in se mu tam klanjajo. Mislim, pa kaj je s temi ljudmi, ali se je vsem po vrsti zmešalo?
gostilničar



Pasel sem ovce, ko sem nad menoj zaslišal glas. Naročil mi je, naj hitro pustim vse, kar delam in naj grem pogledat našega odrešitelja. Pustil sem vse, kar sem delal in že sem slišal kmeta, kako se jezi name. Tekel sem vso pot, da bi mu ušel. Videl sem, kako svetloba seva v jasli in videl sem čudež. Čudež sveta!
pastir



Ovčke smo zbrane okrog ognja. Varujejo nas naši pastirji, ki se grejejo ob ognju. Danes so še posebno veseli in so nam dali veliko jesti.
Vsi ljudje se danes drugače obnašajo. Zelo so prijazni. Veseli, ker se jim je rodil Odrešenik.
ovca 



Tistega dne v neki štalici sem bil jaz, Simon, pastir po poklicu, zraven pri čudovitem dogodku, ko se je rodil Jezus. Zelo sem se veselil in mu nenehno stal ob strani, da bo šlo vse dobro.
Sem pozabljiv človek, vsega se ne spomnim, ker sem malo zaspal, ker sem šel prejšnji večer pozno spat. Se pa spomnim trenutka, ko je bil tu, saj sem se zbudil in videl čudovitega dojenčka.
Zelo svetla luč je svetila nanj ... več se pa ne spomnim, ker sem potem spet zaspal ...
pastir








Ni komentarjev:

Objavite komentar