četrtek, 25. junij 2015

+ Tinka Urbančič

"Dober boj sem izbojeval, tek dokončal, vero ohranil.  
Odslej je zame pripravljen venec pravičnosti, 
 ki mi ga bo tisti dan dal Gospod, pravični sodnik."     
2 Tim 4,7-8




V 67. letu je po daljšem trpljenju, 24. junija 2015, v Bogu zaspala zvesta Jezusu, 
hčerka, sestra in teta

TINKO URBANČIČ.

Dolgo let je bila naša vzgojiteljica v internatu.
Mnogi jo poznate in jo nosite v svojem srcu.
Naj njena dobrota in ljubezen do Boga, mladih in domovine živi naprej. 
 Priporočamo jo vaši molitvi. 
Ker pa verjamemo, da je že pri Bogu, 
se lahko z zaupanjem obrnemo nanjo,
da posreduje za nas pri Bogu. 
 
 
 
Naj ji bo Gospod bogat plačnik in naj se večno veseli v družbi svetih!
Naj ji povrne za vse dobro, kar je storila tudi za nas.




3 komentarji:

  1. Naj počiva v miru,naj ji bo lahka slovenska zemlja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepsa hvala za take lepe besede. Ime mi je Erika Urbancic Omahna, in Tinka je bila moja teta. Zmeraj mi je govorila o internatu in zdaj vem zakaj je bil tako pomembnem zanjo. Vem da pisem malo kasneje, ampak iskala sem ce bi kaj dobila o njene smrti in vesela sem da sem vaso spletno stran dobila. Iz srca, HVALA. <3

    OdgovoriIzbriši