četrtek, 25. september 2014

Ljubezen, družina, vera

Jerneja nas je lepo presenetila in nam vsem pripravila lep in umirjen večer, v katerem smo premišljevali o ljubezni, družini in naši veri. Vse skupaj smo se zbrale v internatski kapeli, zapele nekaj pesmi, nato pa je ob Jernejinem premišljevanju vsaka našla vsaj eno besedo zase - ta ji je segla v srce in jo še posebej nagovorila. Zapisale smo jih vsaka na svojo puzlo. Če jih sestavimo ... nastane naša skupnost. Lahko si preberete delček premišljevanja in se tudi sami ustavite ob besedi, ki vas nagovori. Me smo potem v molitvi druga za drugo vse to izročile nebeškemu Očetu z molitvijo Oče naš, Vater unser in Padre nostro ...


Si se že kdaj vprašal koga ljubiš, kdo te ima tebe rad in imaš ti koga rad? Ljubezen ni nevoščljiva. Sta dve vrsti ljubezni: poželjiva in Božja. Samo ljudje smo, vsi smo enaki. Nihče ni več in nihče ni manj. Ali ni lepo, ko te ima nekdo rad? Ali ni še lepše, ko imaš ti nekoga rad? Ali ni čudovit občutek, ko se te nekdo dotakne brez dotika.

Je družina tisto, kar smo pričakovali oz. si želimo?
Si dovoljkrat rečemo hvala? In ... rad te imam?
Je težko narediti neko delo sam od sebe, npr. pomiti posodo, brez da te nekdo prosi? Ali je tako težko?
Staršev večinoma časa ne razumemo. Kaj pa oni nas? Ko te mami krega, pojdi do nje, jo objemi in reci: "Hvala za te besede. Ko bom starejša, te bom mogoče razumela."
Kakšen je odnos jaz-mami, jaz-oči, jaz-brat, jaz-sestra?

Ne pozabi danes ljubljenim osebam povedat, da jih imaš rad.

Kaj pa moj odnos z Bogom? Si vzamem vsaj 10 min od 24 ur Zanj? Ga v molitvi le prosiš ali se mu tudi zahvališ? Kako dobrotljiv je Bog, da ti vedno znova odpusti. Kaj pa ti? Ali odpuščaš? Ali so tvoje zamere vedno večje?
Bog je eden, ni važno katere vere si, sprejemajmo se!

Vsak večer, predenj greš spat, mu reci vsaj: "Živjo Bog, hvala in oprosti. Rada te imam! Pa lahko noč 'frend'!"

Jaz te imam rada. Imej se rad tudi ti.




Ni komentarjev:

Objavite komentar