nedelja, 4. oktober 2015

Sv. Frančišek Asiški


Preprosto "naš svetnik", katerega god obhajamo danes, 4. oktobra. 

Čeprav je živel v srednjem veku je še vedno zelo aktualen in nas nagovarja, s svojim zgledom vabi ... da bi tudi mi živeli evangelij Jezusa Kristusa in to preprosto, veselo, s spreobračanjem, ponižno, v bratstvu in slavljenju Stvarnika.  

Kaj več o njem lahko preberete na povezavah: 
Spletna knjigarna Ognjišče; 
Wikipedija.

Ker smo mladi, radi zapojemo tudi njegove pesmi in se mu pustimo nagovarjati.


Zašel je s poti, pa ni vedel kam,pa sem mu zaklical: »Ej! Rad te imam!
Daj mi roko in mi zaupaj,pojdi z mano v svet, šla bova skupaj.«
Tujec mi je bil in tako sam, pa sem mu zaklical: »Ej! Rad te imam!
Bodi moj prijatelj in mi zaupaj, jaz bom tvoj prijatelj, če bova skupaj!«

SKUPAJ S FRANČIŠKOM DO SREČE DO SONCA, 
SKUPAJ POJDIMO, DA NAJDEMO CILJ. 
SKUPAJ S FRANČIKOM OD ZAČETKA DO KONCA, 
DA NIHČE OD NAS NE BI ZGREŠIL. 

Stiska me razjeda, smejati se ne znam, pa nekdo mi reče: »Ej! Rad te imam!« 
Objame me, zakliče: »O, daj zaupaj, lažje nama bo, če bova skupaj.«
Nesrečen sem bil, pa ni bilo tam, nikogar, ki bi rekel: »Ej! Rad te imam!« 
Sreče nisem znal deliti, a zaupaj, radost le delimo, kadar smo skupaj.

Iskali smo sebe, hodili drugam in rekli človeku: »Ej! Rad te imam!« 
Iščemo še danes, a ne obupaj, najdemo se vedno, kadar smo skupaj!



Ni komentarjev:

Objavite komentar